Werkzaamheden: Rebranding: (merk)strategie, concept en creatie nieuwe huisstijl (brand bible) , online advies & begeleiding. Campagnes print en online : corporate , trade, HR.
Regio: Nederland / Internationaal
Perfetti van Melle – Rebranding
Hoe zorg je ervoor dat een internationaal merk herkenbaar, eigentijds en relevant blijft — voor klanten, partners én medewerkers? Perfetti van Melle vroeg ons om mee te denken over een rebranding die zowel richting gaf als inspiratie bood.
Onze aanpak
We ontwikkelden een complete merkstrategie en propositie die het DNA van Perfetti van Melle opnieuw scherp neerzette. Vanuit die basis ontstond een nieuw concept en een herkenbare visuele identiteit, vastgelegd in een brand bible.
De rebranding werd breed uitgerold:
Campagnes voor corporate, trade en HR-doeleinden
Middelen in print en online, B2B én B2C
Online advies en begeleiding om merkconsistentie te bewaken
Het resultaat
Een merk dat weer klaar is voor de toekomst. De nieuwe huisstijl en campagnes brachten samenhang, energie en herkenbaarheid in alle communicatie. Perfetti van Melle kreeg niet alleen een nieuwe uitstraling, maar ook een sterker fundament om relaties met klanten, partners en medewerkers verder uit te bouwen.