Perfetti van Melle

Perfetti van Melle

Opdrachtgever: Perfetti van Melle

Bureau: Basis Communicatie

Werkzaamheden:  Rebranding: (merk)strategie, concept en creatie nieuwe huisstijl (brand bible)  , online advies & begeleiding. Campagnes print en online : corporate , trade, HR.

Regio: Nederland / Internationaal

Perfetti van Melle – Rebranding

Hoe zorg je ervoor dat een internationaal merk herkenbaar, eigentijds en relevant blijft — voor klanten, partners én medewerkers? Perfetti van Melle vroeg ons om mee te denken over een rebranding die zowel richting gaf als inspiratie bood.

Onze aanpak

We ontwikkelden een complete merkstrategie en propositie die het DNA van Perfetti van Melle opnieuw scherp neerzette. Vanuit die basis ontstond een nieuw concept en een herkenbare visuele identiteit, vastgelegd in een brand bible.

De rebranding werd breed uitgerold:

  • Campagnes voor corporate, trade en HR-doeleinden

  • Middelen in print en online, B2B én B2C

  • Online advies en begeleiding om merkconsistentie te bewaken

Het resultaat

Een merk dat weer klaar is voor de toekomst. De nieuwe huisstijl en campagnes brachten samenhang, energie en herkenbaarheid in alle communicatie. Perfetti van Melle kreeg niet alleen een nieuwe uitstraling, maar ook een sterker fundament om relaties met klanten, partners en medewerkers verder uit te bouwen.

Brandmanual

Brandmanual

Brandmanual

Mentos Suikervrij A4

Website Perfetti van Melle categorie: frismakers

Website Perfetti van Melle categorie: drop

homepagina_drop

Website Perfetti van Melle Powerpoint templates